Sunday 13 April 2014

ANNA's HEART translations



Good morning~

Recently, I’ve been spending time between work and ballet ✨
And outside ballet classes, I’ve been taking private lessons❗️
I’m doing my best

The other day, I was recording on TV…

Once again, together with Mikan-chin ❤︎

I received a cute gift from this Mikan-chin ❤︎
Colorful and pretty cupcakes ❤︎
happy✨happy✨

I was wearing a pink outfit❗️

I recently bought again my favorite ballet shoes from repetto ✨
I carry around those pumps and ballet clothes everyday ❤︎

And yesterday, my sister’s kids came to stay at home❗️
From the morning, it’s the kingdom of the kids (laughs)
Today is the first lovely day ❤︎

FRANÇAIS : Bonjour ~

Récemment, j’ai jonglé entre le travail et la danse classique.
Et en dehors des cours de danses, j’ai pris des leçons privées.  
Je fais de mon mieux.

L’autre jour, j’enregistrais pour la télévision…

Encore une fois, avec Mikan-chin❤︎

J’ai reçu un joli cadeau de la part de Mikan-chin ❤︎
Des jolis et colorés cupcakes
Heureuseheureuse

Je portais une tenue rose ❗

J’ai récemment acheté mes chaussures de danse de chez Repetto
Je trimbale ces pompes et mes vêtements de danse tous les jours ❤

Et hier, les enfants de ma sœur sont venus hier à la maison
Depuis le matin, c’était le royaume des enfants (rires)

Aujourd’hui est le premier jour calme  


No comments:

Post a Comment