Sunday 20 October 2013

Update

Hi everyone! It's been a while. I am sorry for not updating the blog as often as I used too. Because this last year of studies takes me a lot of my personal time, I will not be able to provide you with interview translations anymore. Of course, I will still translate her blog and Anna's Heart and update with her events but that will be all. Also, something important:

Because I have barely enough time and energy to update this blog, I am looking for someone, native French speaker or not, who has enough knowledge in French to translate what I do from Japanese to English. If you're interested to help me, leave a comment or send a mail to this address: collage-of-our-life@hotmail.fr This is my personal address so please, no spam.


Bonjour tout le monde ! Je tenais à m'excuser pour les 15 jours passés sans mises à jour. La fac me prend tout mon temps, c'est un peu galère. Donc je ne pourrais plus traduire les interviews comme avant, par contre, je continuerais de le faire pour le blog d'Anna et Anna's Heart (si tant est qu'elle se souvienne qu'elle a un blog, hum...). Ensuite, annonce importante :

A cause de ce manque de temps et d'énergie, je recherche quelqu'un qui ait assez de connaissance en français (langue maternelle ou non) pour m'aider dans les traductions de l'anglais au français. Comme j'ai déjà assez de mal à mettre à jour le blog, j'aurais bien besoin que quelqu'un d'assez généreux s'occupe de traduire en français ce que j'aurais écrit en anglais. Si ça vous intéresse, laissez un commentaire ou contactez-moi à l'adresse suivante : collage-of-our-life@hotmail.fr C'est mon adresse personnelle, donc on évite le spam, s'il vous plait. 

No comments:

Post a Comment